kamarin meeting...ok saja. tapi bila disentuh pasal tu airport duty...hahaha....yang inda tahan tu WAJIB katanya. OOoooooo......tension betul. Tak suka tak suka tak suka....aduiiii...siapakah gerangan insan yang cakap tidak diberi peluang tu....nak peluang sangat sampai menyusahkan perasaan seorang insan like me... Yang tak dapat pergi kena cari pengganti orang. tapi yang belum pernah pergi.... wahwahwahwah!!!!.........Apa-apa pun just see...macam mana kejadiannya nanti. Adakah yang WAJIB itu akan menjadi HARUS...mungkin juga akan menjadi TIDAK PERLU... i like that part. I hope really really hope it's can be like that. must to like that....huhuhuuuuu......... Apa nak dikata....menurut perintah katanya... hantam sajalah... nak stress pun tak boleh juga...maybe after this ada perubahan rule lagi...whose know it?
Secantik Bunga Semanis Madu, Jauh Melangkah Ingat Pesan Ibu, Sekeras Kerikil Semangat Harus JITU... MAWAR KASTURI BIDADARI SYURGA terus melangkah selagi mengerti arah sendiri....
About Me
- Srikandi Sebalik Tabir
- Seorang ibu dan isteri yang suka berkongsi cerita tentang apa sahaja dalam kehidupan. Tentang keluarga, pengalaman, resepi, suka duka dan cerita-cerita kecil yang mewarnai hari. ❤️ Terima kasih kerana singgah di sini. Semoga ada sesuatu yang bermanfaat dan menghiburkan untuk anda. 🌷 - Even If Nothing Changes...I Just Want To Remember-
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
ponsikou